Fiecare participant a fost implicat într-o experiență de învățare non-formală, pe durata a 3 zile petrecute exclusiv în natură, cu 2 nopți de campare la cort și ateliere de viață sănătoasă ce se raportează la cunoașterea sinelui, dezvoltarea și menținerea unor obiceiuri sănătoase prin:
A1 – Activități de cunoaștere, coeziune de grup și identificarea așteptărilor pe parcursul taberei / modulului de formare;
A2 – Jocuri de dezvoltare personală și autocunoaștere ce se raportează la nevoi emoționale, comunicare, socializare și creare de relații sănătoase;
A3 – Setarea taberei: pași de montare a unui cort, alegerea terenului potrivit pentru campare, conduită în camping;
A4 – Atelier de nutriție, cu noțiuni de bază și cu parte practică prin implicarea activă a beneficiarilor în pregătirea zilnică a meselor principale;
A5 – Atelier de Obiceiuri sănătoase vs. Adicții prin care am generat un model de analiză pe care copiii să îl poată folosi atunci când stabilesc o relație cu un obicei;
A6 – Atelier de inteligență emoțională ce vizează identificarea emoțiilor, înțelegerea originii lor și dobândirea de tehnici de reglare emoțională raportate la diverse situații;
A7 – Pe durata fiecărei tabere, am organizat 2 drumeții care au servit drept context pentru conștientizarea beneficiilor naturii, protejarea mediului înconjurător și înțelegerea relației dintre om și mediul natural.